ارسال به دیگران پرینت

مربی | مربی پرسپولیس

اظهارات اوسمار در مورد یحیی گل محمدی چیست؟

اوسمار سال نو را به مردم ایران تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد که سال جدید برای مردم سرشار از آرامش و همراه با برآورده شدن آرزوهای آنها باشد.

اظهارات اوسمار در مورد یحیی گل محمدی چیست؟

 اظهارات اوسمار، مربی پرسپولیس:

سال نو و آرزوی آرامش برای مردم

اوسمار سال نو را به مردم ایران تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد که سال جدید برای مردم سرشار از آرامش و همراه با برآورده شدن آرزوهای آنها باشد.

تمرینات فشرده و رضایت از عملکرد بازیکنان

وی با اشاره به شروع تمرینات از روز دوشنبه هفته گذشته، گفت: با وجود اینکه بازیکنان یک هفته پا به توپ نشده بودند، از تمرینات این هفته خیلی راضی بودم.

استوری ویژه پرسپولیس برای یحیی گل محمدی+ عکس

استقبال هواداران، اتفاقی مثبت

اوسمار استقبال هواداران پرسپولیس از تمرین نوروزی سرخپوشان را اتفاقی بسیار خوب دانست و گفت: این امر باعث می‌شود ارتباط هواداران و بازیکنان بیشتر شود.

تمرکز بر روی بازی‌های باقیمانده فصل

سرمربی پرسپولیس در خصوص پایان یافتن قرارداد بسیاری از بازیکنان این تیم در پایان لیگ بیست‌وسوم گفت: تمرکز من بیشتر روی بازی‌های باقیمانده تا پایان فصل است.

معلوم نیست فصل آینده در پرسپولیس باشم یا خیر

اوسمار در مورد آینده خود در پرسپولیس گفت: قرارداد من در پایان همین فصل به پایان می‌رسد و معلوم نیست فصل آینده در پرسپولیس باشم یا خیر.

مصدومیت هنانوف و وضعیت سایر بازیکنان

وی در مورد وضعیت مصدومان پرسپولیس گفت: فقط وحدت هنانوف در دیدار تیم ملی تاجیکستان مقابل عربستان مصدوم شد. 

اوسمار در مورد اورونوف، بیرانوند و کنعانی‌زادگان گفت: بازی‌های فشرده‌ای تا پایان فصل داریم و چند روز بیشتر به آنها استراحت دادیم.

دفاع از قهرمانی، هدف پرسپولیس

اوسمار در پاسخ به این پرسش که آیا پرسپولیس می‌تواند همانند فصل گذشته با کسب پیروزی‌های متوالی، جام قهرمانی لیگ برتر را فتح کند یا خیر، گفت: پیش از عید نوروز شرایط خوبی داشتیم. امیدوارم به همین وضعیت ادامه بدهیم و بازی‌های خوبی ارائه کنیم تا از قهرمانی‌های سال گذشته خودمان دفاع کنیم.

مشکلات مالی باشگاه

اوسمار در مورد وضعیت مالی این باشگاه عنوان کرد: می‌دانید شرایط مالی چگونه است، اما باشگاه تمام تلاش خود را می‌کند تا به تمام قول‌ها و هدف‌های خود برسد. 

حمایت یحیی گل‌محمدی

سرمربی پرسپولیس در مورد حمایت یحیی گل‌محمدی، سرمربی پیشین سرخپوشان از او گفت: یحیی مربی و معلم خوبی بوده و از او چیزهای زیادی درباره فوتبال ایران یاد گرفتم. 

حضور بانوان در تمرینات

اوسمار در مورد حضور بانوان هوادار در ورزشگاه شهید کاظمی تأکید کرد: خیلی خوشحال شدم که بانوان علاوه بر بازی‌های رسمی، در تمرین امشب نیز حاضر شدند.

نکات قابل توجه:

اوسمار از یحیی گل‌محمدی به عنوان مربی و معلم خود یاد کرد و از او تشکر کرد.

او از حضور بانوان در تمرینات پرسپولیس استقبال کرد.


 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه