ارسال به دیگران پرینت

مرعشی | حرف های مرعشی

مرعشی: جمهوری اسلامی نباشد، مردم نه به خاتمی و میرحسین مراجعه می کنند نه تاج زاده | با باند رائفی پور، آقاتهرانی و قالیباف نمی توان کشور را اداره کرد

دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی: یک وقتی به بعضی از دوستان در نهادهای حاکمیتی می‌گفتم فرض کنید رئیسی و قالیباف قرار است رئیس دو قوه شوند، چرا اینها را جابجا گذاشتید؟ قالیباف به درد اجرا می‌خورد و رئیسی به درد اینکه در مجلس سخنرانی کند. چیدمان دست ما نبوده است. شاید تدبیر این بوده که این دو نفر رئیس دو قوه مملکت شوند، در این شرایط قالیباف را اجرایی می‌گذاشتید و رییسی را اسپیکر، که بالاخره کار مناسب کنند.

مرعشی: جمهوری اسلامی نباشد، مردم نه به خاتمی و میرحسین مراجعه می کنند نه تاج زاده | با باند رائفی پور، آقاتهرانی و قالیباف نمی توان کشور را اداره کرد

مرعشی: جمهوری اسلامی نباشد، مردم نه به خاتمی و میرحسین مراجعه می کنند نه تاج زاده 

دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی:

یک وقتی به بعضی از دوستان در نهادهای حاکمیتی می‌گفتم فرض کنید رئیسی و قالیباف قرار است رئیس دو قوه شوند، چرا اینها را جابجا گذاشتید؟ قالیباف به درد اجرا می‌خورد و رئیسی به درد اینکه در مجلس سخنرانی کند. چیدمان دست ما نبوده است. شاید تدبیر این بوده که این دو نفر رئیس دو قوه مملکت شوند، در این شرایط قالیباف را اجرایی می‌گذاشتید و رییسی را اسپیکر، که بالاخره کار مناسب کنند.

کاهش تورم و نقدینگی تا نقطه مطلوب برنامه قطعی سال ۱۴۰۳

وی ادامه داد :اگر جمهوری اسلامی نباشد، اکثریت مردم ایران نه به مهندس موسوی مراجعه می‌کنند، نه به خاتمی، نه به فائزه هاشمی و نه به تاج‌زاده مراجعه می‌کنند. اگر خدای نکرده جمهوری اسلامی نباشد، مردم ایران، همه کسانی که در حاکمیت بودند از اصولگرا گرفته تا اصلاح‌طلب را با یک چوب خواهند بُرد.

ادامه داد:وقتی روحانی رئیس جمهور بود، او را متهم می‌کردند که منفعل و کم‌کار است، حالا رئیسی پرکار است، هر جمعه هم می‌رود و استان‌ها را می‌بیند، کار خوبی هم می‌کند، اشکالی ندارد، اما حتی اگر به جای جمعه شیفت شب و شیفت نیمه‌شب هم، کار کند باز هم نمی‌تواند هیچ کدام از مسائل کشور را حل کند و مسائل سر جای خودش باقی است. کشور باید به یک تجدید ساختار یا نوسازی ساختارهای سیاسی فکر کند اگر بخواهد در معرض بهبودی قرار بگیرد و یک کمی حال ایران خوب شود.

آقای خاتمی از قبل گفته بود که رأی نمی‌دهد و اساساً به این نقدی وارد نمی‌دانم. سوالی که بعد از این افکار عمومی باید از همه سیاسیونی که رأی ندادند، بپرسند این است که آیا رأی ندادن یک تصمیم دفعی و موردی است یا یک حلقه‌ای از یک زنجیره‌ای است؟

وی گفت:شاید اصلاح طلبانی که در ۱۴۰۲ موضع عدم مشارکت داشتند در ۱۴۰۴ نظرشان تغییر کند.

ادامه داد:وقتی نبویان و رسایی نفر اول و دوم می شوند یعنی درحال حرکت به سمت نامطلوبی هستیم.

با تشکیل باندهای کوچک رائفی‌پور، قالیباف، آقاتهرانی و ... نمی‌شود کشور را اداره کرد.

در نبود اصلاح‌طلبان اصولگرایان دچار تشتت شدند.

وی گفت:با دل پرخون در انتخابات شرکت کردیم.

آرای باطله یعنی مردم رنجیده هستند و از سیاست فاصله گرفتند.

رأی شهرستان‌ها سیاسی محسوب نمی‌شود.

حذف جریان اصلاحات، کشور را به شرایط بهتری رهنمون نمی کند.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه